~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~tak jumpa kerana tak mencari~tak rasa kerana tak menghayati~

Wednesday, March 17, 2010

Pesanan Buat Pencuri Handphone Aku!!

astaghfirullahal azim..
Bismillahirrahmanirrahim..
moga2 aku xmenulis dlm keadaan yang marah hingga lupa diri.
hari ni, 17/mac/2010..ptg td kt lake garden kete aku kne pecah..
tgk2 duit2 aku kt dompet aku xde, phone aku ilang..
perghhh..sakitnya ati aku..


wahai pencuri.. aku nk marah2 ko pun, ko tetap dpt dosa..n aku xnk dpt dosa sbb kutuk ko..
hurm pencuri pencuri..ko tahu x, doa orang yg dizalimi ni mustajab, cpt diterima Allah..
Apa akan jd erk klo aku doa ko excident pas2 terus mati?
nauzubillah, xpe la, drpd aku doa2 yg buruk2, baik aku doakan ttg kesejahteraan ibu aku, family aku, aku, moga kami hidup bahgia sampai bila2..amenn..



Sebetulnya, aku bknnya marah sgt kt ko, tp aku rasa kecewa sgt2..lbh kecewa sgt2 kalo ko ni beragama Islam..percayalah segala perbuatan ko ni Allah akn balas!
Aku xleh slhkn ko, mungkin ko jahil, ko rase leh taubat pas buat cmni..tpkan, klo aku xredha cmner? jgn ko lupe 'hablu minannas'(hubungan sesama manusia, klo ko buat slh dgn org tu, ko kne minta maaf ngn org tu..
so cmne? ko bkn kenal kt aku pun, cmne nk jmpe minta maaf kt aku? xkan la pasal duit bape sen tu ngn phone murah tu ko sanggup masuk neraka?

ermm..ataupun ko ni terlalu faqir? nk mkn langsung xde duit, nk bg mkn anak2..
pas2 ko gadai phone aku buat bg mkn keluarga ko..xpe, aku maafkan..aku redha..

kepada pencuri, aku ucapkan terima kasih sgt2 sebab xamik ic aku..
terima kasih sbb xamik lesen aku,xamik kad bank aku.alhamdulillah, leh aku cucuk duit td..

macamnila pencuri, duit2 yg ko amek tu aku halalkan..
cuma..
ermmm..ada dua perkara ni, dlm phone aku, ade gmbr aku,gmbr2 fmly aku, gmbr kekasih ati aku, aku harap sgt2 ko jgn slh gunakan,ko delete jer,pastu ko track in la kt mane2 kedai..ingtye pencuri, ko aibkan orang di dunia, Allah akn aibkan ko di akhirat..
yg kedua, aku harap pasni ko betul2 insaf, ko jgn la mencuri lagi..
biarlah aku jd mangsa terakhir ko..cukup2la aniaya orang laen..

Bila dua perkara ni ko buat, aku seredha2nya apa yg ko buat kt aku..
insya'allah xde hasad dengki dan dendam aku kt ko..
moga2 Allah pelihara hati dan perasaan aku..amenn


kita suma kn akan mati..

2 comments:

  1. Takziah..

    kesiannya..semoga dipermudahkan urusan utk membeli handphone baru..hihi

    ReplyDelete
  2. maaf..sy emosi sgt time ni..
    apa pun alhamdulillah awk selamat..

    ReplyDelete